Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаВартість доставки покупець сплачує при отриманні товару згідно з тарифами компаніі - перевізника Післяплата (накладений платіж) можлива лише за передплатою 100 грн.
- УкрпоштаДоставка Укрпоштою. Вартість доставки покупець сплачує при отриманні замовлення на відділенні Укрпошти. Термін доставки Укрпоштою зазвичай складає 3-7 днів з моменту відправлення і залежить від місцезнаходження покупця. Посилки страхуються на повну вартість замовлення.
- Meest ПОШТАВартість доставки покупець сплачує при отриманні товару згідно з тарифами компаніі - перевізника
Способи оплати
- На банківську карткуОплата замовлення на банківську картку (безготівковий платіж)
- Накладний платіж за передплатою 100 грнНакладний платіж здійснюється за передплатою 100 грн. У цьому разі робиться передплата 100 грн. на картку, а при відправленні замовлення накладний платіж робиться на суму за вирахуванням 100 грн. Усі витрати по сплаті послуг накладного платежу сплачує покупець згідно із тарифами компанії-перевізника. У разі, коли замовлення з накладним платежем не було забрано протягом 5 днів покупцем з його відділення - замовлення повертається відправнику, а передплата у сумі 100 грн. йде на покриття транспортних витрат по пересиланню замовлення. НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ МОЖЛИВИЙ ЛИШЕ ПРИ ВІДПРАВЦІ НА ВІДДІЛЕННЯ.
Гарантія:
Шановні покупці!
Згідно Постанові КМУ від 19.03.1994р. №172 возврату не підлягають:
- білизна, купальники;
- панчохи, шкарпетки, колготи;
- товари для новонароджених.
Повернення товару який підлягає поверненню здійснюється не пізніше 14 днів з моменту покупки. При оформленні повернення обов’язково необхідно вказати: ПІП покупця, номер замовлення і артикул, розмір і кількість товарів, які Ви бажаєте повернути. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Вартість товару, який був повернений, буде повернена покупцю протягом 1-3 днів з моменту прибуття повернення на наш склад.
Перевіряйте Ваші замовлення на відсутність браку у відділенні компаніі - перевізника. У випадку виявлення браку необхідно скласти Акт невідповідності з описом дефекту. Даний Акт повинен містити підпис працівника компаніі - перевізника і печатку. Повернення товару з причини виявленого браку відбувається лише за наявності Акту невідповідності.
Згідно Постанові КМУ від 19.03.1994р. №172 возврату не підлягають:
- білизна, купальники;
- панчохи, шкарпетки, колготи;
- товари для новонароджених.
Повернення товару який підлягає поверненню здійснюється не пізніше 14 днів з моменту покупки. При оформленні повернення обов’язково необхідно вказати: ПІП покупця, номер замовлення і артикул, розмір і кількість товарів, які Ви бажаєте повернути. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Вартість товару, який був повернений, буде повернена покупцю протягом 1-3 днів з моменту прибуття повернення на наш склад.
Перевіряйте Ваші замовлення на відсутність браку у відділенні компаніі - перевізника. У випадку виявлення браку необхідно скласти Акт невідповідності з описом дефекту. Даний Акт повинен містити підпис працівника компаніі - перевізника і печатку. Повернення товару з причини виявленого браку відбувається лише за наявності Акту невідповідності.
Шановні покупці!
Перевіряйте Ваші замовлення на відсутність браку у відділенні компаніі - перевізника. У випадку виявлення браку не обхідно складсти Акт невідповідності з описом дефекту. Даний Акт повинен містити підпис працівника компаніі - перевізника і печатку. Повернення товару з причини виявленого браку відбувається лише за наявності Акту невідповідності.Доставка накладним платежем здійснюється лише по передплаті у сумі 100 грн. Усі витрати по сплаті послуг накладного платежу сплачує покупець згідно із тарифами компанії - перевізника. У разі, коли замовлення з накладним платежем не біло забрано протягом 5 днів покупцем з його відділення компанії - перевізника - замовлення повертається відправнику, а передплата у сумі 100 грн. йде на покриття транспортних витрат по пересиланню замовлення.